Tema i min blogg

28. mars 2008

Hvor er tiden?

Ja, det kan man spørre seg om. Skal liksom planlegge, men plutselig har tiden fløyet og begivenhetene er her og nå... *sukk* Hva bruker jeg egentlig tiden til? Aner ikke. Er innom skolen av og til da, og så strikker jeg......masse.















Jeg har fått pakke i posten! På onsdag fikk jeg pakke fra min partner Barb i den internasjonale sokkegarnbyttingen. Hun sendte to oppskrifter, en minisokkeblokker, en pung, maskemarkører og nydelig merinoull.
Fra min strikkekompis på NSF fikk jeg et rødt vamsegarn, et grått pt3garn og et hefte med kule oppskrifter. Tusen takk til dere begge!

Ravelrys Burning Stash group er månedens konkurranse "How many One Skein projects can you finish in one month?". Jeg har strikket 13 1-garnsprosjekter denne måneden! Bl.a. har jeg strikket en tekniveske av mitt aller første, helt egne, hjemmespunnede garn og 6 par sokker! og dette settet i naturgarn ble til under fremføring av videoanalyse på onsdag.


Vi har også hatt det aller første NSF-treffet! 1% av medlemsmassen pluss sjefen sjøl møttes i Frimerket i går. IJ laget tøfler og sokker, Anka spant ull med sin nye håndtein og jeg strikket på mfk-genseren min. Vi laget også veldig kule buttons!












Where's the time? Yeah, you can ask. I'm supposed to plan, but suddenly time has flown and the events are there. *sigh* what do I do with my time? Have no idea. I peak in at school somedays and I knit....loads!

I got packages! Wednesday I got a package from my partner, Barb, in the international sock yarn swap. She sent 100 gr koigu Sockyarn, recipes for socks, a miniature sock blocker, a nice little purse, really cute mask markers and chocolate pearls.
From my knittingbuddy in NSF I got read feltingyarn, grey pt3 and a booklet with cool pattern. Thank you both!

in Ravelry's burning the stash group the contest of the month is "How many One Skein projects can you finish in one month?". I've made 13 1-skein projects! Among others a technipurse from my very first, completely own, homespun yarn and 6 pairs of socks. I also made this set of natureyarn during presentation of videoanalysis wednesday.

We also had the very first NSF-meeting. 1% of the members + the boss met at "The stamp". IJ made slippers and sock, Anka spun wool with her new spindle and I knitted on my football-sweater. We also made crazy cool buttons.

2 kommentarer:

frøken ij sa...

det var jo gøy det der. :) og neste gang kommer det kanskje enda flere ;) garnbytte hadde vært litt gøy, selv om jeg ikke har så mye garn å bytte.. ha en fin helg!

Beate sa...

Swap er gøy ja. Flott farge på garnet er det også.