Tema i min blogg

3. mai 2010

I (heart.) KEA

Jeg føler meg som en fantastisk flink og effektiv husmor. Mens Geir er på jobb har jeg altså kjørt til IKEA (applaus nr.1: Kristine på motorveien) for å kjøpe flere hyller til TV-expediten og bord til hobby-expediten.

Min venninne Lina og jeg driver med samme prosjektet: å forsiktig snike oss inn i våre kjæresters territorier aka. gjøre plass i til oss selv i leilighetene deres. Hun ville ha hylla ut, jeg ville ha den inn: Perfekt match! (applaus nr. 2: gjenbruk)

En gang kjøpte jeg en tredelt skittentøyskurv på Nille, men satte den igjen da jeg flytta ut av en av hyblene mine. Det har jeg angra på siden, og ble kjempeglad da jeg oppdaget at IKEA også har todelte skittentøyskurver. Bare at...litt lenger bort hadde de såkalte "resirkuleringsstativ". Tre poser til halve prisen! (applaus nr. 3: spare penger) Perfekt! Hvem har sagt at man ikke kan bruke ting på kreative måter?

I tillegg har jeg dekorert do-døra. Klipp ut interressante artikler og morsomme striper og få de flotte postkortene fra familie og venner ut av skuffen! (applaus nr. 4: bare fordi jeg er flink:)

1 kommentar:

Elin Maria sa...

Stoor applaus til deg!! :)

Det er gøy å gjøre plass til seg selv hos mannen, og ikke minst femininisere stedet!