Tema i min blogg

8. oktober 2012

Høstferie

Tre deilige dager i en av mine favorittbyer; Trondheim <3


Deilig å komme seg vekk litt og ikke minst gjøre det jeg liker aller best: shoppe, spise og møte venner. Nattmat på Egon, sololunsj på Fridays, SushiBar Solsiden med Anneli og Magnus, parlunsj på Fridays, kaffe på ChocoBoco med Karete og høydepunktet på turen; en gjenforening med vår egen SushiBar.

 Det ble mye vindusshopping, men jeg må få lov til å vise frem min store investering og stolthet; verdens kuleste støvler!
Jeg ELSKER høsten! Jeg vet ikke hva det er, men for meg er det høsten som kommer med løfter om ny start, moro og hygge...og fargene! ELSKER fargene! og å hoppe i sølepytter. Må jeg aldri bli for gammel til å hoppe i sølepytter.
 Det har vært en fantastisk ferie, ikke minst begynner leiligheten å bli skikkelig hjemmekoselig. Bilder fra høstferiedugnaden følger :)


1 kommentar:

frøken ij sa...

Hopping i sølepytter og vassing i tørt løv burde ingen bli for gamle for! :D