Tema i min blogg

1. november 2006

Tilbakeblikk

Legger inn noen tråder fra min gamle blog som jeg gjerne vil beholde og dele med deg:

Jeg er i Oslo!

av StoffogGarn @ 2006-10-25 - 16:02:14

Stod opp før ALLE ANDRE i dag. (Vel, Siv var oppe og banka på døra, men gikk og la seg igjen)
Klokka 0635 (femoverhalvsju) skrapte jeg meg ut av senga, pusset tennene, kledde på meg, og hengte min ferdigpakkede sekk på ryggen og tasset mot stasjonen. Tog inn til Tr.heim og så videre til vår ærverdige hovedstad.

I morgen skal jeg nemlig på Laiv i Sørmarka! Camarheim - vetshus i Ulymar. Skulle egentlig reise opp dit i kveld, men arrangøren ringte meg i går og sa at INGEN andre skulle dit før i morra, og jeg vil jo ikke akkurat sove ute i svarte skauen aleine. Da drar jeg heller på onsdags/laiver-pils i kveld og møter mine medspillere sivilt!

Da er jeg jo heldig som har storesøster Karianne og Svoger Tollef med stor og fin leilighet på Bislet:)Det første som møtte meg da jeg kom fram dit, var bryllupsgaven til Karianne: Odin, den lille valpen på ti uker. Skjønn liten fyr! med trykk på LITEN!!!

Nå har vi nettopp vært oppe på St.Hans-haugen og sosialisert med MASSE andre STORE, SKUMLE hunder! Jeg tror jeg liker små hunder best jeg!

Og så er det pannekaker til middag! Namnam.

Laiv ut

av StoffogGarn @ 2006-10-28 - 17:06:48

Kom hjem fra Sørmarka/Camarheim idag.

Det har vært deilig å tilbringe to netter i Camarheim. Kine Heddasdatter trivdes umiddelbart og ble ganske husvarm:)

Der traff jeg alt fra småpiker til soldater:
Lovmannen Reim i Bård's skikkelde, sjarmerende som alltid.
Jago stifinner, den litt mystiske og samtidig lystige fyren.
Høvding Ciril, som fører seg selv med en enorm verdighet.
Oda og hennes søster, to absolutte motsetninger
Koselige Guttorm og hans tre skjønne døtre.
Komnikene, De tre soldatene, Iselill, pelsjegeren og mange andre, selvfølgelig inkludert Valdez/Verdinerifamilien, som alltid gjestfrie.

Det ble MASSE, GOD mat, samtaler, sang, dans og selvfølgelig litt flørt;)

Skulle gjerne vært en natt til, men jeg håper at jeg treffer menneskene bak menneskene på afterlaiv i morra og...

JA, det er dødsgøy å ta buss i kostyme!

PLS


av StoffogGarn @ 2006-10-29 - 23:44:19

PLS, eller postlaivsyndrom.

Savner: Peisen og Milio's intense og godt hjulpne fyring, karer som flørter (men de gjorde det nok bare fordi det bare er spill), Ekstramammen min, Den Gode Maten!, De små jentene som gjorde livet såååå gøy! og ca tusen andre ting.

Idag våkna jeg av at en katt krevde kos ved å krabbe opp på ansiktet mitt. Etter frokost ringte jeg til min venn Bjørn for å gratulere med 18årsdagen. Han tok ikke telefonen, så jeg regner med at han var ute og feira i går:)

Så kjørte vi til Slependen for å beøkse Tante Marita. Hun tok oss med på tur opp i dalen, der vi så plassen som "gutten med seljefløyten" ble malt. Så vanket det en bedre middag: Lammestek, med fløtegratinerte poteter og Crême Bruleê til dessert.

Etter det tok jeg toget til Oslo igjen. På Slependen Stasjon ringte Ingvild Spinnvill for å fortelle at hun hadde vært på fylla i går. Hun hadde snakket med Geir Marius mens hun lå med hodet i vaskemaksina, og fant i morres en loff i sekken!!!

Akkurat da jeg hadde gått av på Nationaltheateret, ringte min tremenning Endre for å takke for MeiTaien jeg hadde sydd til hans nyfødte datter. Kos!

Nå har jeg vært på afterlaiv og møtt menneskene bak menneskene. Det var kjempegøy!
Fikk masse tilbakemeldinger på at jeg hadde gitt folk en god opplevelse.

Er trøtt nå, så jeg tror jeg skal lempe en sovende katt ut av sofaen og stigen ned i den selv.

Ingen kommentarer: