Tema i min blogg

11. august 2007

På plass i ny hybel!



Jaja, nå er kvelden her. Mamma og Pappa er hjemme i Molde igjen og jeg ligger i sengen og nyter litt godis.

For: FØRST, FREMST og VIKTIGST!: DETTE er naboen min!!!


Jepp, igår da vi kom kjørende forbi, sa GPSdama at "målen er nådd".
Litt mer krøkkete en det var det, for vi måtte ta "tredje avfarten i rondellen och två til venster" for faktisk å komme til huset, men det ligger altså
RETT VED SIDEN AV NIDAR FABRIKKER!
Vi snakker 30 m til fabrikkutsalget her altså!

Så idag, etter at vi hadde tømt IKEA for hyller, var vi på snopetur:)

IKEA, ja. Joda, vi var der, kjøpte stol, hylle og kommode (brukte en umasse penger)
og dro hjem for å skru opp mine nye oppbevaringsartikler.
(Et sted må jeg jo ha tingene, for rommet er faktisk like stor.....lite som badet!)


Etter å ha skrudd en stund i hver vår ende av huset, hadde da jeg og pappa klart å møblere hybelen min på en ypperlig måte!
Det var uansett ikke så mange valg mht. layout, det begrenser seg litt når man bor på i underkant av 8 m2

Og nå, kjære famile og venner, skal dere få se krypinnet.
Først må jeg bare få si: Hybelen er døpt med andakt og ære og bærer det særdeles passende navnet
FRIMERKET!

hvorfor sier vel bildet alt om!

Flere bilder av frimerket, bla. den utrolige flotte utsikten min, og bilder fra resten av huset kan du se i galleriet mitt

1 kommentar:

frøken ij sa...

kbs, nidar og ikea som nobo - ojojoj! ;) stipende skulle nok vært større, hehe. deler du kjøkken og sånt med flere eller?