Tema i min blogg

3. mars 2008

Hva har jeg laget?

Til januartemaet strikket jeg et par votter i dobbelstrikk og denne luen i hullstrikket hjertemønster



I feruar var månedens tema trekanter og jeg la meg i selen for å gjøre ferdig dominosjalet. Det skulle egentlig bli en jakke, men ermene ble sittende litt tett sammen, dessuten var jeg lei av ruter, så det ble bare sjal.




Alongen i februar hadde temaet "noe å ha rundt halsen" så jeg strikket denne skuldervarmeren. Kanskje ikke akkurat rundt halsen, men.... jeg fant ihvertfall den perfekte oppskriften på noe å ha til en kjole som IKKE er trekantsjal!

Jeg strikket også ferdig resteskjerfet

1 kommentar:

Elin Maria sa...

Så fin hjertelue!! Den likte jeg. :) Sjalet var også fint. Visste ikke du hadde laget det, men min stemme gikk til det. ;) Klem!