Tema i min blogg

10. mai 2008

Viktige mennesker - Ingvild

Jeg skal endelig begynne med en ting jeg har tenkt på lenge: "Viktige mennesker". I bloggen skal jeg fortelle deg om personer som har vært og/eller er viktige i livet mitt.

Jeg vil begynne med Ingvild. Ingvild er ei festlig og flott jente fra Lillehammer som nå bor på Vinstra og går på musikklinja der. Hun ble jeg kjent med da hun besøkte min eks Geir Marius i Molde i forbindelse med Moldejazz '06.
Hvorfor begynne meg ingvild? Jo, først og fremst er Ingvild den som har inspirert meg til å begynne med "viktige mennesker."

Ingvild skriver, eller skal vi si lager, en utrolig blogg! Hun har et syn på livet som er både humoristisk og dypt og det gir noen innlegg i bloggen som bare tar pusten fra en. Hun elsker også å lage morsomme videoer om alt fra skinke til Bjørnen sover og er vel så og si blitt stjerne på YouTube. Jeg stikker innom bloggen til Ingvild titt og ofte og uansett hvordan jeg føler meg, får den meg alltid til å føle meg bedre!

Ingvild beskriver seg selv på en måte jeg både synes er veldig passende og veldig flott: "Manisk positiv". Ingvild ser aldri problemer, bare løsninger! Hun klarer få sitt egne, spesielle og underbare vis å snu alt mot solen! Jeg håper bare at hvis vi er venner lenge nok vil noe av den herlige positiviteten hennes smitte av på meg også. Hun er ikke så glad i å høre på meg når jeg er negativ;)

Ingvild er veldig lik meg på mange måter og på mange måter en slik person jeg har lyst til å være (og håper at jeg er): ihuga individualist som kjører sitt eget løp, hun er den beste vennen en kan drømme om, lojal, tilstede, støttende og glad. Hun lever for sine venner og musikk. Hun er på ingen måte redd for å prøve nye ting og er herlig impulsiv (det er nok hun som holder liv i lavprisekspressen, hvis hun kjeder seg litt en fredag skal du ikke se bort ifra at hun hopper på første buss til Trondheim:) Det er ikke uten grunn vi kaller henne Spinnvill.

Jeg ønsker alle velkommen til Ingvilds pølsebod

Ingvild, jeg vil gjerne få gi DEG en klem! Jeg er veldig glad i deg og evig takknemlig for at jeg traff deg:)

3 kommentarer:

jogusi sa...

Dette er jo et flott tiltak, noe som vi alle egentlig skulle gjort. Er det lov å herme?
Ha ei fin pinse fortsatt.

Ingeborg sa...

For ein bra ting å gjere :)

Elin Maria sa...

Jeg kjenner henne ikke, men har vært innom bloggen hennes i ny og ne, og har både ledd og grått av ulike innlegg. Virker som ei herlig jente, ja. : )