Tema i min blogg

10. desember 2008

Og vinneren er:

Ja, da er tiden for å annonsere vinneren av "Hva heter luen?"-konkurransen min. Jeg fikk inn masse flotte forslag! Mye gikk på dverger og alver, noe jeg egentlig tenkte på selv også. I prosessen kom jeg faktisk på noen egne idèer: Kremmerhus, Tingeling og Alvehatt.

Alle forslagene var var flotte, søte og passende, men desverre måtte jeg velge vekk noen: Dark Elfhat/Mørkalvlue, Fantasygarden, Jane Eyre hat, Emma hat, Tomten hat, Potteryhat, Lystig, Prosit, Minsten, og Blygen, Pacha, Inkalue, Peter Pan, Tusselua, Skumring, Høstløv. Perky, Squire hat/ Væpner lue, Tipp topp

Tusen hjertelig takk for forslagene, alle sammen! Jeg kunne godt ha kalt luene alle disse navnene, men ett utpekte seg og fikk min nysgjerrighet med en gang.

Vinneren av konkurransen er Marit! (lillemeg) og luen skal hete

Andromeda

Andromeda er en samling fragmenter (en slags tåke) utenfor Mars som er formet på denne måten når du ser den fra jorden

1 kommentar:

ziarah sa...

Du har blitt utfordret :) Sjekk bloggen min :)