Tema i min blogg

30. januar 2009

The end!


Oppdaget at jeg ikke har blogget på evigheter. Det er nok fordi jeg rett og slett ikke har hatt tid eller energi til overs. I tillegg til praksis, hadde vi nemlig i forrige uke endelig premiere på
Rotvollrevyen 2009 - Apropos å komme.... kommer du?

Det har vært en travel januar med kostymesøm, øving og forberedelse til 4 forestillinger. Mest arbeid har det nok vært med Can Can-nummeret til guttene (Ja, du leste riktig!) De fem gutta i gruppa danset nemlig Can Can i kjoler sydd helt fra bunnen av. Vi har brukt 35 m stoff, 3500 m sytråd 2/3 av budsjettet og 13 hele øvelser på disse kostymene! Men så ble det en knallsuksess også! I tillegg har vi sydd et lekker sceneteppe og en stilig kappe til døden (Prøver å overbevise meg selv, vi brukte nervøs velour :()

Vi hadde selvfølgelig mange andre morsomme nummere også, og jeg stjernet som mattelærer i Lærermusikalen, Student i Rotvollrevylusjonen og lei julebordgjest med sangen Vårres jul (ikke i originalversjon selvfølgelig:)

Og det ble selvfølgelig tid til litt strikking på bakrommet, men resultatet er hemmelig helt til slutten av februar :)

1 kommentar:

frøken ij sa...

Det er moro å være med på revy, men mye arbeid også. Så det er sikkert rart, men godt å være ferdig. Så koslig at du liker skattekiste-innleggene mine :) Vet ikke om det blir så mange flere, i hvertfall ikke med det første. Det er nok faktisk en bunn i den kista... :/ Men finner jeg noe spennende så dukker det opp. Ha en fin helg! :)