Tema i min blogg

7. juli 2009

Tante Flo er klar

Det begynte slik en vårdag på Rotvoll...rot er nok stikkordet. Mønster ble klippet og forkastet, og den første kjolen ble prøvesydd. Den ble faktisk så vellykket at jeg godkjente den som alternativt antrekk. Har imidlertid modifisert den litt i ettertid Hadde gode forsetter om å ha kostymene ferdige til jeg dro til Oslo for ferien, men den gang ei....

Så jeg måtte pakke stoff og sysaker, og brukte den første uken i Oslo (finværsdagene) på å sy. Klippet på stuegulvet og sydde på verandaen (med solen stekende, så fikk jeg ihvertfall litt farge).


Her er resultatet: 3 skjørt (blått, beige og lilla), 3 topper (blå, brunmønstret, lilla) og en grønn kjole. Det burde da holde til mix og match-antrekk for 5 dager i Amerika 1863?


Gleder meg masse masse masse til LAIVen Slaves, Cotton and arrogance, der jeg skal spille supertanten og sykepleieren Florence Elisabeth Cromwell og det er bare 4 (FIRE!!!) dager igjen!!!

Tante Flo er klar for ALT!

1 kommentar:

frøken ij sa...

Innom for å ønske deg en god sommer :) Ser ut som Flo er klar :)