Tema i min blogg

25. september 2009

Fredagsshopping

Ja, det skjer fint lite i bloggen, men det betyr heller at det skjer mye i den virkelige verden. Jeg strikker på tre prosjekter: genserkopien, en bolero og tøfler.

Og så har jeg praksis. Denne uken har jeg vært på to fjellturer og opplevd å være: veldig kald, klissvåt på bena, fuktig og svett på hele meg og sliten i bena. Etter en særdeles surklende tur i dag bestemte jeg meg for å investere og det har jeg nå gjort: Regndress, superundertøy, tynn fleecegenser og fjellsko.

Var egentlig veldig heldig og fant masse røverkjøp (Det liker tante!).
  • Det er helsprø dager på G-sport og der hadde de superundertøy og fleece til 99,-/stk.
  • Gikk videre til lagerutsalget, der jeg fikk en god, pustende regndress til 399,90
  • Etterpå stakk jeg innom loppemarkedet ved siden av og fant en kul veske, kule strømper, et par litt slitne, men greie støvletter og DEN KULESTE Avalon-genseren i fløyel. Posesalg 50,- for ALT!
  • Skulle egentlig til Army Shop og se på Army boots, men på veien stakk jeg innom Fretex og der fant jeg SKOENE. Har leita etter fine snørestøvletter i flere måneder, de jeg har er blitt slitne og ødelagte i sålen. Og der sto de; I ekte skinn, nesten ikke brukt (kanskje en eller to ganger, for originalprislappen satt fremdeles på sålen, 945,-) til 300,-!!! I tillegg hadde de et par deilige skinnstøvler (120,-) og et par greie fjellsko. Ikke 100% passe, men nok til mitt bruk og den prisen (99,-)

Ganske fornøyd med en handel på under 1200,- for alt jeg trenger og ønsker meg av uteklær til en god Trondheimshøst og -vinter!

2 kommentarer:

Ankafurb sa...

Ja, Trondheim kan være ille på denne årstida...

ziarah sa...

Hei! Håper du har det bra og at kreativiteten blomstrer.

Det ligger en utfordring til deg på min blogg