Tema i min blogg

24. januar 2010

Hva skjer'a?

Hvor ble det av tia? Jo...
Denne uka hadde vi tolkeovertakelse! Altså, tolkene dro og vi hadde ansvaret for at alle elevene fikk tolking til rett tid og på rett sted! Det var kjempespennende, utfordrende og veldig lærerikt :)

Samtidig er det ikke til å unngå at når man stapper 20 studenter inn på et lite kontor og noen blir syke, så smitter det. Så jeg har også hatt en uke preget av en nese som er vekslende tett og rennende og en generell tung og øm kropp :(

I tillegg er det fullt kjør for Rotvollrevyen. I år er jeg tolkesjef og jobber nå på spreng med å oversette morsomheter til tegnspråk. (Vil du se? Fredag 29. januar kl. 19.00 på Rotvoll:)

























Både tolking, revyøving og sykdom er preget av sporadiske pauser, og da blir det selvfølgelig litt strikking :) ENDELIG fikk jeg strikket en lue til meg selv, som jeg virkelig trengte, spesielt når jeg ble syk. Jeg laga en Jacques Costeau--lue til, i Kitten, glitter og Easy.

Ingen kommentarer: