Tema i min blogg

6. februar 2010

Internasjonal pakke!

Det skjer fint lite for tiden, jeg praktiserer og så hviler jeg. Men i går kom Geir (4 timer tidligere enn annonsert, den luringen). Vi spiste på SushiBar før vi så Sherlock Holmes på kino. Det er faktisk første gang jeg har blitt skuffa over SushiBar, i går presterte de under gjennomsnittet altså. Varm maki, og sashimi på is! Jaja, vi får gi dem en ny sjanse ved en senere anledning.

Siden Geir har bil, hadde jeg også mulighet til å handle inn litt ekstra mat til min "utflukt" til Levanger. Jeg skal nå innta den ultimate studenttilværelsen og bo 2 uker på studenhybel! Har kjøpt taco og middagspølser for å få en 100% ekte studentopplevelse.

Vi var også innom Posten og løste inn pakkelappen min. Jeg tenkte "hmmm... hva har jeg kjøpt denne gangen?", men den gang ei: Det var pakken fra den Internasjonale garnbyttingen!

Ble litt overrasket, øverst lå det en bunt med turkist bomullsgarn, som er både den fargen og det garnet jeg har brukt desidert minst av. Men jeg tar utfordringen på strak arm og planlegger å forvandle det til enten et sjal eller en bolero :)

I tillegg var det en nydelig bildebok fra Hellas inkl. CD med gammelgresk musikk (Hadde valg venninne fra Hellas veldig bevisst, med tanke på mitt store ønske om å reise dit, og min fascinasjon for gammel gresk kultur:). Og nederst lå en pose med pistasjenøtter og en spennende boks i en pose, som viste seg å være Gresk konfekt (eller såkalt Turkish delights:)

Må si jeg er svært fornøyd med pakken og gleder meg til neste, som kommer i april. Vil du også ha pakke? Meld deg på International Shawl Yarn Swap, da vel!

Ingen kommentarer: