Tema i min blogg

8. august 2011

Byttekveld

Jeg har hørt om det, tenkt på det, snakket masse om det og hatt lyst til å gjøre det mange ganger; arrangere byttekveld. Så, i forrige uke, ble jeg engasjert av min venninne til å holde... en byttekveld. Det ble doodlet og Facet og plutselig var det tid for å bytte. Stuene ble fyllt av venninner med klær, bøker, stoff, garn og ymse greier.

Tanken var å ende opp med mindre ting enn jeg begynte med, men jeg tror jeg feila. Jeg fikk sååå mye fint, som jeg lenge har ønska meg; lilla støvletter, hatt, grønn veske, utetreningsbukse og sorte pumps. I tillegg forbarmet jeg meg over en del stoff og garn.



Alle var enige om at det var en flott kveld, og vi skal gjøre det igjen i oktober :)

1 kommentar:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Det var lurt å ha en sånn bytte kveld.At du "føler" deg lurt er bare hærlig. :)