Tema i min blogg

1. mars 2007

Flause på do!

Idag fløy jeg fra lille Molde til store Oslo. Jeg tenkte at jeg skulle gjøre et nødvendig ærend mens jeg venta på bagasjen, men det tror jeg ikke jeg skulle ha gjort..... Dette skjedde:

J
eg hadde knapt satt meg ned på skåla da jeg hørte fra nabobåsen: "Hei hvordan har du det?"
Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett, men jeg svarte: "Jo, takk bare bra"

Dama sa: "Hva gjør du i Oslo?"
Ehhh, hallo? tenkte jeg, og syntes dette begynte å bli idiotisk. "Bare på tur".

På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som bare det, da det kom et nytt spørsmål: "Kan jeg komme over?"
Da begynte dette å bli noe skremmende, men for å være høflig svarte jeg: "Nei...jeg er litt opptatt akkurat nå".

Da hørte jeg dama på andre siden si: "Du, jeg må ringe deg opp igjen, det sitter en idiot i båsen ved siden av og svarer på alle spørsmålene mine!"

å, Gud, du kan tro jeg venta leeeenge før jeg gikk ut.

2 kommentarer:

Spinnvill sa...

HAHAHAHAHAHAHAAAA!! :D
*latterkrampe* :D
Ahahahahahaaaa... :D :D :D
HerreGUD, så BRA!! :D

Hilde sa...

hahahaha, tror jeg dauer, noe så utrolig komisk!Ikke så kult for deg da sikkert.. heh