Tema i min blogg

6. september 2007

1-2-3 nøster Del 1

Vel....det at jeg ikke har skrevet den siste måneden, betyr ikke at jeg ikke har gjort noe. Tvert imot, jeg har begynt på et prosjekt, og håper egentlig jeg er den eneste...

Hva kan man bruke ETT nøste til? eller TO? De to du bare MÅTTE kjøpe på salg, eller de du fikk i gave av en velmenende vennine.

Vel....her er noen av mine forslag: Caliometry/ Hårbånd, Tøfler i ulike varianter eller hullskjerf.

Alle oppkriftenen ligger i oppskriftsboken på hjemmesidene mine


På bildet ser du:
Et par votter og et hårbånd av to nøster mosegrønn highlander.
Et par "lune futter" av to nøster skogsgrønn toppull.
et par firkanttøfler av 4 nøster østlandsgarn
Et hullskjerf av et nøste hvit et-eller-anna-ull, og et av et nøste mosegrønn highlander.
Restetøfler av restene til firkanttøflene og musetøflene.
Musetøfler av grått østlandsgarn
Et calorimetri av nesten ett hvitt et-eller-anna og ett i brun toppull

1 kommentar:

Elin Maria sa...

Det høres så enkelt ut, men jeg har prøvd selv, og vet at det ikke er det. Så stort kompliment til deg: DU ER FLINK! ;) Og ikke minst produktiv. Jeg skulle ønske jeg kunne lage sånne ting til meg selv og andre.