Tema i min blogg

24. september 2007

En måned siden!!!

La plutselig merke til at det er over en måned siden jeg har skrevet her, selv om jeg egentlig tror at et innlegg har forsvunnet!'

Vel, siden sist har jeg:
  • Vært på quakball i Charlottenlundhallen
  • Deltatt på flere vorspiel her i kjelleren OG vært på byen en HEL gang
  • Hatt influensa så jeg trodde jeg skulle dø, og påfølgende stiv rygg
  • Vært hjemme. Der var også Tante Olaug og fetter Marius. Vi råna i hans BMW og spiste bestemors steik og TROPISK AROMA og og pappas bacalao
  • Blitt kostymesjef i skolerevyen
  • Blitt varastyremedlem i Landsbyen
  • Vært på klassefest på stuggu, der jeg stilte i min farmors lekre leopardmønstrede polyesterkjole
  • Handla alt for mye på E-bay, men jeg kaller det investering ;)
Legger inn et bilde her, resten kan dere se i galleriet mitt

2 kommentarer:

frøken ij sa...

antar at d e stort sett bare en kristine som e innom bloggen min, so da tek i sjansen på å svare d au. :) d e en link der, "her" kan nemlig trykkes på. kanskje ikke så lett å sjå, men d e en fargeforskjell der.. so ta en tur innom igjen og trykk på her, så kanskje bedre d sjøltillitten før helga :)

guitar#girl sa...

artig du oppdatterer da vennen


savner deg masse jeg kristine
masse, masse masse