Tema i min blogg

9. mars 2009

Dagens produksjon

Når man er hos kjæresten og han er ute, er det desverre alt for lett å velge digital-TV og strikketøy fremfor pensumbøker og rapporter, så idag har jeg gjort ferdig månedens sokk - Brigid og prøvd meg på DROPS rillestrikkede votter

Vottene var ganske rare, skjønte ikkeno før jeg var helt ferdig og det ble litt for mye montering for min smak. Oppskriften burde også vært klarere på at man må felle maskene på hver side av tommelhullet med hver sin tråd, så jeg måtte rekke opp for å unngå to tommelhull. Tommelløsningen kunne vært mye enklere, synes jeg. Disse vottene ble rett og slett for kompliserte for meg, men de var veldig kjappe å strikke og det var ihvertfall gøy å prøve.

Produkt: DROPS rillestrikkede votter
GarnForbruk: Islandsk plategarn, 61 gram
Tidsforbruk: 09. mars

Ingen kommentarer: