Tema i min blogg

9. juni 2009

Sokkeprosjektet er ferdig!

Storesøster bestilte "så mange sokkepar som mulig" til min svoger på hans bursdag i går. Det ble 5 par, det siste paret ble ferdig idet vi kjørte inn i Oslo forrige søndag og jeg satt og festet tråder rett før vi dro på besøk til dem på mandag.

Har tatt bildene med mobilkamera, så fargene er ikke helt riktig


Produkt: Papirkurvens tåoppsokk + 1 par thujasokker
Garnforbruk: Brunflammet Järbo sokkegarn 100 gram
Lys grønn Hillesvåg raggegarn, 200 gram
Grønneblåflammet Big Fabel, 100 gram
Blåflammet Regia, nesten 100 gram
Grønnblåmelert robust, 100 gram + rest
i alt: 600 gram!
Tidsforbruk: Mai

.

1 kommentar:

Petrinetrollmor sa...

Hei:) Kjempefine sokker. Det er noko heilt spesielt med heimestrikka sokkar. Sikkert en glad svoger ! Kanskje eg skal prøve å gjere ferdig mine to sokkeprosjekt som ligg og ventar og ventar...