Tema i min blogg

20. juli 2009

LAIV-sokkene

På mandag var arrangøren hos oss og da sa hun "vi har spøkt litt med tanken på å kjøpe strikkasokker som Tante Flo kan gi til soldatene når de kommer". "KJØPE?!?! Nei, vet du hva. Kjøp garn, så strikker jeg....", sa jeg. Tirsdag kjøpte jeg garn og satte i gang med sokker. i gjennomsnitt 1 par i døgnet dagene resulterte i 5 par sokker før LAIVen og 3 par underveis. Skal si jeg fikk brent av sokkegarnlageret.

Produkt:
Raggsokker med flette: 100 gram raggegarn

Raggsokker med striper: 100 gram raggegarn
Sokker med diamantmønster: 100 gram Robus
2 par Raggsokker med thujamønster (månedens sokk): 100 gram raggegarn (fra lageret)
Sokker i bladmønster (månedens sokk): 150 gram Bingo
Garnforbruk: 550 gram garn fra lageret!
Tidsforbruk: 07.-17. juli 2009

I tillegg strikket jeg et par dobbelstrikkede restesokker og enda et par stripede raggsokker: 100 gram raggegarn

Ingen kommentarer: