Tema i min blogg

13. februar 2010

Prinsessen som bare garn kan målbinde

Da jeg kom hjem fra praksis i Levanger i går, lå det faktisk bare én pakkelapp og venta på meg (innimellom en liten haug med småpakker riktignok:), og det var en slik av typen "pakke fra bokklubben eller produktprøve". Litt lite forventningsfull kjørte jeg til posten i dag, og der fant damen frem en STOR eske fra USA! (Som altså var sendt med sporing, derav den typen lapp.) Esken var merket "yarn, candy and knitting". HURRA! Pakken fra min andre Internasjonal Garnbytte-venn var kommet.

Da jeg kom hjem satte jeg med ned for å åpne, og jeg ble sittende å gispe flere ganger de neste minuttene mens jeg plukket ut en og en ting: To garntyper var fint innpakket i lilla silkepapir og nydelig bånd; Et litt "fluffy" blandingsgarn i den nydeligste mosegrønne fargen og rødlig lama/silke-garn. Flere ulike pakker godter og nøtter som jeg gleder meg å sette tennene i :) Et tykt strikkeblad som jeg har allerede har bladd i og er klar for å strikke fra. En pakke flotte hårprodukter, en leiresåpe og et duftlys. Og sist, men ikke minst: En flott, strikket hals med kjempeflotte knapper. Jeg har ikke ord, andre enn Tusen Hjertelige Takk til Froggingqueen

Ingen kommentarer: