Tema i min blogg

8. juni 2010

Fine dager 2

Etter en tur på fest på skolen, dro jeg hjem for å forberede meg til min egen eksamen. 0800 i dag gikk jeg inn i et auditorium for å ha min aller aller siste eksamen i tolkestudiet, og faktisk min første muntlige eksamen. Jeg har aldri hatt noe problem med å prate for meg, så jeg tror det gikk greit :)

Etterpå unnet jeg meg litt "eksamens- og bursdagsfeiring"-hygge. Siden vi skal gifte oss på nordvestlandet i september kan vi liksom ikke anta at været er stabilt. Jeg har lenge gått og siklet på en spesiell paraply (og ja, den er vantett:) og i dag bestemte jeg meg altså for å investere.



















En nydelig paraply med rysje. Og nå når jeg har den er jeg sikker på at regnet ikke kommer på Dagen vår :)

1 kommentar:

Charente sa...

Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til alt. Du må ha energi for 5 minst.