Tema i min blogg

27. juli 2010

Utfordring

Ja, jeg ble utfordret av Frøken IJ for en stund siden, så jeg skal kanskje gjøre noe med det?
1) å skrive 6 positive ting om meg selv,
2) vise fram et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med og
3) plukke ut 6 andre som skal gjøre det samme.

1. Jeg har en ekstrem ordenssans, selv om det ikke alltid ser slik ut i leiligheten

2. Jeg er veldig opptatt av at folk er forskjellige og det må man respektere

3. Jeg er kreativ, driver med utallige håndarbeider og håndverk og er alltid ute etter å lære flere

4. Jeg har stor praktisk og logisk sans som gjør at jeg kan finne løsninger på de fleste problem

5. Jeg kan litt om mye

6. Jeg lever i kjærlighet og ærlighet.



Jeg elsker å ta bilder, så jeg er som oftest mest fornøyd med de bildene der jeg var bak kameraet. Jeg er ikke særlig fotogen, men av og til glimter jeg til :) Her er bilde fra bursdagen min i år, som Anneli har tatt.

Jeg utfordrer Benedicte, Tonje, Ingrid Elisabeth og Heidi Gleder meg til å høre positive ting om dere som jeg kanskje ikke vet om..

Ingen kommentarer: