Tema i min blogg

29. juli 2011

Sømbad kapittel 1 - testing testing

Inspirasjon og planer har surret rundt i bakhodet hele sommeren og jeg har hatt intensjoner om å sette meg ned foran symaskinen og gjøre noe med det når  jeg fikk god tid.

Nå har jeg to uker uten arbeid... et hav av tid.Planen har vært diverse kjoler, men ting går sjeldent etter planen fordi impulsiviteten tar over :) En natt jeg ikke fikk sove endte jeg opp med å klippe ut stoff etter gamle mønster på barneklær. Dagen etter ble alt sydd sammen og pyntet.



I tillegg prøvde jeg meg på noen sminkepunger, og fant ut at glidlåsingen trengte øving. I tillegg sydde jeg en Tilde-veske.



Jeg har hatt en av farmors flotte gamle kjoler liggende lenge. Den passer perfekt, bortsett fra at den hadde en litt uheldig lenge. Jeg klipte av en bit, og brukte avklippet til å lage en toalettmappe og..........(to be continued)




Ingen kommentarer: