Tema i min blogg

15. september 2011

Veskene er ferdige

Det begynner å nærme seg fristen for innlevering av produkter til Årets gullnøste på Norsk Strikkeforum, og det gjelder sjefen også. Har hatt et par vesker liggende, men som vanlig utsetter jeg i det lengste å gjøre ferdig de siste små detaljene, dessuten har jeg ikke hatt det jeg trenger.

NSF-vesken trengte maljer, og Boxy felted bag trengte glidlås. Så i går dro jeg på Stoff og stil... og kom ut igjen med maljer, men ikke glidlås. NSF-vesken ble ferdig. Jeg har målt og sjekket og målt igjen, men likevel ble ikke veska helt som originalen. På bildet ser jeg også at et eller annet er skjedd halvveis, så det er blitt et fargeskille, men det vises ikke "i virkeligheten". Jaja, pen er den uansett :)

Boxy felted bag er skikkelig  kul, og jeg er nok mest fornøyd med den av alle veskene jeg har lagd.

Ingen kommentarer: