Tema i min blogg

27. april 2012

Strikkeveske

Som engasjert strikker er jeg alltid på jakt etter den perfekte oppbevaringen til strikketøy og redskaper.
Og som nyfrelst gjennomrydder har jakten på gode oppbevaringsmåter økt enda mer. Man kan si mye om Nytt og Nyttig, men mye av det de har ER faktisk nyttig, og i siste katalogen fant jeg denne

Egen lomme til fire strikketøy, småtteri, oppskriftene og pinnemappene. Elsker den.
Det eneste med vesker med slike hull er at jeg 1) må huske å træ tråden gjennom hullet 2) Etter 1) ikke kan ta med meg hvilket som helst strikketøy hvor som helst. Menmen, den passer perfekt ved plassen min i sofaen, og kommer til å bli brukt til alle de strikketøyene jeg likevel ikke tar med noen steder.

Det eneste jeg lurer på er hva de "flappene" med borrelås (ovenfor hullene) er til. Noen forslag?

2 kommentarer:

Nina sa...

Hei, ser ut som en smart veske: Hvor har du kjopt den hen?

KristinePG sa...

Nina: Den er fra Nytt og Nyttig. Har også sett den i andre nettbutikker, og et par blader, feks Norsk Ukeblad