Tema i min blogg

3. mai 2012

Gjennomryddingstips

Tenk...vi har gjennomryddet HELE leiligheten OG bodene... det eneste som gjenstår er det rare lille skapet på stua.... Og det tok ikke lange tia heller!

Klesskapet er det eneste som vil være en evigvarende prosess, og jeg jobber fremdeles etter impuls-metoden. Jeg har satt en kurv nederst i klesskapet og når jeg går gjennom skuffene for å finne dagens antrekk, og kommer over et plagg jeg ikke har brukt på evigheter, som egentlig bare irriterer meg, eller som ikke passer, slenger jeg det i kurven.

I det siste har selvfølgelig frekvensen vært særdeles høy, jeg har faktisk gitt bort 5 sekker med klær! Men det dukker stadig opp snyltere som ikke fortjener plassen, så jeg tror nok den kurven vil oppfylle sin mening her i livet :)


I dag har jeg faktisk kosa meg med et lite prosjekt som jeg håper skal gjøre hverdagen og livet litt enklere. Jeg kjøpte en perm og skilleark som jeg pynta

Her har jeg allerede samlet lister med favorittpunktene mine fra "Clutter rehab"-boka, vaskerutiner, feriepakking, menyplanlegger, julekort og julegaver og slike ting. Det skal altså bli en skikkelig hus-manual :)

1 kommentar:

Strikketussa sa...

Så smart med den kurven i skapet! :-O Det må jeg rett og slett kopiere. Også ble jeg veldig nysgjerrig på den boka du nevner. Må nok inn på linken og se.. Høres utrolig smart ut med en sånn perm også nemlig :)