Tema i min blogg

15. august 2008

Strikking i sommer

Huff, jeg ser at jeg ikke har postet noe strikking på over 2 måneder og generelt sett fint lite den siste tiden.

I sommer gikk mye av tiden til jobbing, men noe fikk jeg da strikka. En del strikketid har gått med til lappene til NSFs vennskapsteppe, men jeg har også gjort ferdig noen andre prosjekter.

Jeg har blant annet strikket to huldresjal. Det blir nok et til for å perfeksjonere designet og muligens få til å skrive ned oppskrifet. Selv om jeg finne flere og flere oppskrifter som ligner, er det nok et eller annet som skiller dem.

Jeg har også strikket noen ting til månedens tema. Til brudgommen til tremenningen min strikket jeg denne lille saken ;) Til fadderuka strikket jeg denne kameravesken.
















Fadderuka, ja. Det var det som tok mesteparten av tiden min i august.
QUAK! er fadderuka for HisT og verdens beste førsteinntrykk. Jeg var hovedfadder for tegnspråkstudentene. Anka var også med, hun var bare fadder :) Sammen hadde vi det gøy med studentene da vi gjorde dem døve, blinde og stumme og fikk dem til å hente ting :)

I tillegg hadde vi en flott immatrikulering på Erkebispegården, morsomme rebusløp, knalldag der en hel gate var stengt av for oss og bandene, og en herlig avslutning med ball på Ricks!


Midt i all QUAK!ingen flytta Thomas ut og jeg fikk nytt rom! Rommet var nesten dobbelt så stort som mitt forrige rom OG det har det Thomas kalte "kottet", som er ENDA ET rom som er nesten like stort som mitt forrige rom! Jeg har altså MASSE MASSE plass og EGET hobbyrom! Wohooo!

Nå er vi helt nytt klintell i HiS! Meg, Vibeke, Brynjar, Erlend, Ina, Marline og Pixi utgjør en flott kombinasjon av mennesker (og katt)

2 kommentarer:

frøken ij sa...

Se - hun lever! *fnis* Var akkurat på vei inn hit for å spør om det var liv i deg, lite nytt de gangen jeg har vært her å tittet. Men så så jeg at det faktisk var et nytt innlegg. Regner med at du har litt å gjøre om dagen. Jeg har forresten noe som skal til NN, du får si fra en dag det passer så kan jeg komme innom med det :)

Elin Maria sa...

Grattis med nytt rom! Og ikke minst HOBBYROM! Hyl. : )