Tema i min blogg

1. november 2009

Dukken min er døpt

Jeg fikk utrolig mange fine, søte og koselige forslag til navn på dukken min. Tusen hjertelige takk for alle forslagene! Egentlig burde jeg herme etter Astrid Lindgren og kalle henne

Anne Frida Dukke-Lise Petra Nikoline Olette Sofia Ingrid Andrea Tjorven Agnes Thea Poppeloppe

men det kan bli litt slitsomt i lengden. Det var imidlertid ett forslag jeg virkelig falt for, for jeg hadde ikke tenkt i de baner i det hele tatt; Å bruke NSF som initialer. Hun som kom med idèen hadde to navneforslag til disse initialene, ett "vanlig" og ett litt mer strikkerelatert. Jeg valgte å blande dem litt og tok to skikkelige jentenavn samt ett navn som jeg synes betegner både strikkedelen av prosjektet og eventyret jeg og dukken nå skal begi oss ut på. Vinneren av navnekonkurransen er Cantabile og dukken skal altså hete

NORA SOFIE FABEL


Hun har fått en egen kasse med garn og når julegavene er ferdig blir det kun henne det strikkes til :) Vi gleder oss begge to!


1 kommentar:

Ingeborg sa...

Vann eg? Eg vann! Hurra! Eg kan ikkje huske sist eg vann :D :D