Tema i min blogg

20. juni 2010

Fest- og hyggehelg :)

I går tilbragte vi store deler av formiddagen på kjøkkenet, for å lage spennende fingermat til vår store "ett år eldre og samboere"-fest.

På menyen stod: Perfekte poteter, veggiefries, kjøttboller olé, griser i teppe, fyllte brød, lefseruller, snikende salsa, magiske muffins og agurkruller :)

Mange av våre gode venner fra ulike miljøer samlet seg i leiligheten vår for å nyte den gode maten og det fantastiske selskapet :) En festkveld med stor suksess, TAKK til alle deltakende!


I dag våknet vi mer eller mindre uthvilt og klar for søndagshygge. Geir suste av gårde med våre to overnattingsgjester for å ha LAIV-møte, mens jeg tok turen til Youngstorget for NSF-treff!

Meg, Charente og Lyta kosa oss med prat om både det ene og det andre og selvfølgelig også strikking :) Masse inspirasjon til forumvirksomhet og strikking fra to koselige damer :)


Etter treffet bar det av gårde til Tante. Bestemor er i byen og det ble tid til en liten middag sammen :)

2 kommentarer:

Ankafurb sa...

Jeg er bare LITT muggen for at det treffet ble lagt til i dag mens jeg er i London, altsaa....

Heresetai sa...

Bra sagt: "Mange av våre gode venner fra ulike miljøer samlet seg i leiligheten vår [...]". Female hostile leilighet-takeover ftw! Hihi! Det var kjempekoslig og både de magiske muffinsene (med alvestøv, er jeg overbevist om) og den snikende salsaen var yummy :D

- Therese