Tema i min blogg

20. oktober 2010

Krulla i ulla

Mandag tilbragte jeg 8,5 timer i frisørstolen. Jeg hadde nemlig sagt ja til å la en lærling trene på permanent!!! Jeg hadde kanskje sett for meg litt større krøller, men nå er jeg altså virkelig krulla i ulla.





















  
Jeg rakk til og med å strikke ferdig sokkene mine mens jeg var der. Det er blitt skikkelig kaldt i Oslo, så jeg trengte dem virkelig. Jeg brukte et herlig ull/merino-garn jeg fikk i siste internasjonale bytte-pakke. De er deilige og varme, og kommer nok til å bli utslitte snart (spesielt siden jeg hekta den ene i en spiker i dag:( )

Ikke for det, lageret bare vokser og vokser. Det renner nemlig inn med flott gave-garn. I dag kom pakken fra min strikkevenninne på NSF, tre nydelige nøster med Nepal alpakka-ull, og litt snop (som forsvant på mystisk vis.....)

1 kommentar:

Strikketussa sa...

Se det ble forandring ja! Men jeg syns egentlig du kledde de krøllene jeg :) Nepal har jeg strikket endel med i det siste, og jeg syns det er et supernydelig garn :)