Tema i min blogg

4. mai 2011

Diamantsokker og Dropsgarn

Drops har 30% (igjen), så jeg unnet med to nøster av det nye Lace-garnet deres, pluss noen nøster alpakka. Jeg hadde tenkt å strikke sjal av det lilla, men lurer på om jeg bestilte et nøste for lite? I så fall havner det i gavekofferten sammen med jeansblå Alpakka

Jeg har også bestemt meg for å bli flinkere til å fullføre det jeg starter på, så jeg har tvunget meg selv til å strikke kjedelige vrangborder og store glatte områder.

Ett av prosjektene som har vært enkelt, men har tatt lang tid, er diamantsokkene mine. Jeg tenkte jeg endelig skulle bruke Online-nøstet jeg har nytt synet av så lenge og leke meg litt med vrangborden. Jeg har flettet slik at det ble diamantmønster på tåen, hælen og leggen. Så, den siste uka har jeg strikket den legendarisk grusomme "andre sokken" og nå er paret ferdig! Tada!




Ingen kommentarer: