Tema i min blogg

18. februar 2008

Oslo

Fredag satte jeg meg på nattoget til Oslo, hvor jeg ankom 07.15 lørdagsmorgen. Jeg tok bussen opp til Karianne og Tollef og kræsjet noen timer på sofaen, etter at Gloria hadde fått sin tilkrevde kosedose. Etterhvert våknet vi alle sammen og gikk til byen for å møte mamma og pappa. Vi turet Oslo City og Grønland.

Om kvelden tok vi den timeslange turen til Bjørndalen (buss, t-bane, mer buss) for å besøke Tante Marit i det nye huset og spise middag. Cherrytomater og ost til forret, Fyllt kyllingfilet til hovedrett og tiramisu til dessert! Ingen direkte usmak, som min farfar ville sagt:)

Søndag formiddag kom mamma, pappa og Bjørn Ove til Sofiesgate til brunsj. Vi startet med champagneskål på den nye balkongen og fortsatte med vafler og kokosboller i stuen.


Etter brunsj tok jeg bussen til Bærum for å besøke Elise, Mark og Lilly. Vi spiste middag og dro ned til Sandvika for å kjøpe superlim til Marks briller slik at vi kunne gå på kino. Brillelimingen gikk ikke så bra, så vi kjøpte "Epic Movie" på dvd istedenfor. Vi dro tilbake til leiligheten og så film, koste med katten og spiste snop:)

Idag, mandagsformiddag, dro vi ned til Skandinavias største kjøpesenter, Sandvika Storsenter, for å shoppe litt. Jeg fant (eller Elise viste meg) min absolutt favorittbutikk noensinne! Søstrene Grene har ALT og det koster INGENTING! Jeg kjøpte et lekkert skjerf, tape med noter, glitterlim, te og masse forskjellig lakris. Og på Panduro kjøpte jeg et isoporhode. (Mark kjøpte nye briller:)

Tilbake til Bislet, Elise skulle på senvakt. Jeg har vært hundevakt for Odin i kveld. Vi har slanget på sofaen med TV, PC og ihjeltygde filler (fordel dem logisk)

I morgen skal jeg på enkvinnesekspedisjon til Grünerløkka og Guanako, garnbutikk med opphørssalg. Jeg må nok kjøpe en bag også......

1 kommentar:

Alva sa...

Jeg vil også på garnbutikk med opphørssalg! ;)