Tema i min blogg

19. november 2008

Dishcloth swap

Fredag fikk jeg (enda) en pakkelapp. Jeg trodde jeg hadde oversikt (som vanlig) og lurte på hva jeg hadde klart å glemme at jeg hadde bestilt nå. Idag trava jeg bort til posten, sjuk, trøtt og i sluddvær. Postdama fant frem en rimelig stor, firkanta eske og jeg leste på lappen: "dishcloths". WOW! De er ENDELIG her! Jeg meldte meg nemlig på en dishcloth swap på Ravelry for kjempelenge siden og har ikke fått mine lapper enda.

Da jeg kom hjem, rev jeg opp boksen, og i den lå: Tre flotte kluter, garn (!!!!), en morsom tekopp og to bokser te, sammen med et fint kort fra Farrah Frye. Tusen hjertelige takk!


Friday I received a(nother) package notice from the postoffice. I thought I was in control (as usual) and wondered about what I forgot I had orderen this time. Today I walked to the postoffice, not feeling well, tired and in wet weather. The postlady got out a pretty large, square box, and I read the label: "Dishcloths". WOW!!! They're finally here! I signed on to a dishcloth swap at Ravelry ages ago and haven't received mine yet.

When I came back home, I tore the box open and in it was: Three gorgeus cloths, yarn (!!!), a cute teacup and two boxes of tea, along with a card from Farrah Frye. Thank you soooooo much!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Heldig du er... kos med postkasse mat...
ha en fin uke ...
kommer igjen seinere jeg...