Tema i min blogg

22. november 2008

Service med et smil

Jeg er ganske tradisjonell og folkeskikk og god service en en ting jeg setter stor pris på. Jeg liker bussjåfører som hilser, kassadamer som smiler, mennesker som sier "unnskyld meg" istedenfor å trenge seg forbi og gjør plass på bussen.

Derfor ELSKER jeg Jens Hoff-butikken på KBS. Der er de alltid så hjelpsomme. Det er til og med hyggelig å vente på hjelp fordi jeg vet at de ber meg vente så kunden de holder på med skal få ordentlig service.

For ikke lenge siden var jeg på Jens Hoff på Torget og kjøpte noen nøster Salsa som skulle ut av sortimentet. Jeg surfa litt på Garnstudio sine sider etter oppskrifter som passa til garnet og fant denne. Det kjipe var at jeg hadde 1 nøste for lite.

Jeg stakk innom JH i går og spurte om det fantes mer, men det gjorde det altså ikke....i butikken. Dama bak disken sa imidlertid at hun hadde noen nøster hjemme og ba om nummeret mitt. I dag fikk jeg melding: "Jeg har med meg to nøster Salsa på jobb i dag. Sissel". Er denne dama fantastisk, eller hva? Jeg fikk altså et nøste til! Riktignok ikke helt samme farge, men nære nok. Kan alltids strikke mansjettene i en annen farge, ikke sant. Og for bare 15,-!!! Denne dama fortjener virkelig å bli regnet som et viktig menneske!

2 kommentarer:

Beate sa...

Så fantastisk med sånne mennesker!

Ingeborg sa...

Eg har inntrykk av at det er mange sånne på Jens Hoff. Eg er godt nøgd eg også.