Tema i min blogg

30. november 2008

Advent og julestemning

I dag er det første søndag i advent. I går fikk jeg pakke fra mamma, som jeg nesten rev opp. Heldigvis oppdaget jeg i tide at den var merket med "må ikke åpnes før 30.november.

I natt (ja, jeg vet, gå og legg deg!) da jeg hadde bakt brød og laga rekemousse (mer om det senere) satte jeg meg ned ved kjøkkenbordet med nyinnkjøpt lefse med sylte stjålen sennep (jeg fikk lov:) og pakken min. Mmmm..virkelig god julestemning! Selv om jeg innser at det er enda færre dager å gjøre ferdig gavene på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så koselig førjulsgave!! Eg har åpna begge julekalenderane mine, men klarte faktisk å vente til i dag tidleg ( i alle fall på den eine ;)

frøken ij sa...

Så koslig med gave :) Jeg så forresten et strykebrett med kumønster stoff på rema på storm-senteret på tiller. Sånn i tilfelle du er intressert :)