Tema i min blogg

11. august 2011

Willy-hatt

For ikke så lenge siden erklærte Willy at han ville GI BORT eksemplarer av hatte-kit som han har laget til de som ville prøve det, gi tilbakemelding og blogge om det. Willy er den kuleste karen i Sy-nett-verdenen, han lager korsetter og kule små hatter og har en særs inspirerende blogg. Jeg hadde allerede kjøpt stoff og laget linken til veiledningen, så det passet perfekt! Og jeg ble den heldige mottaker av alt man trenger for å lage en av de tøffe små hattene som er blitt så moderne.

Det ble en hatt, på mye kortere tid enn forespeilet. Jeg har mine små tilbakemeldinger til Willy, men alt i alt er jeg veldig fornøyd med opplevelsen og så mye med resultatet som jeg kan bli med en "prøve for første gang-hatt,  jeg og skal definitiv lage flere hatter!

 Takk til Therese som stilte som impromptu fotomodell

Vil du prøve å lage en slik hatt? Prøv Willys veiledning!

Ingen kommentarer: