Tema i min blogg

15. april 2009

Påska er over

Huff, nå har det vært stille her lenge!

Skulle jo blogge masse fine påsketurer, men to dager før ferien klarte jeg å pådra meg tarminfeksjon. Etter noen dager var jeg i stand til å ta en tur ut, og Geir og jeg kjørte over Atlanterhavsveien. Vakkert og idyllisk, men da vi skulle spise middag i nyen klarte jeg å snuble i en skiltrabatt og vri ryggen, så påsken har stort sett blitt tilbrakt til sengs.

Vi fikk oss imidlertid en liten svipptur til Volda for å besøke Jeanita på slutten da, så Geir fikk oppleve flott norsk natur og ferge med det tradisjonelle måltidet: svele og ananasbrus :)


Var faktisk veldig kjekt å komme hjem (etter at jeg kom over irritasjonen over å måtte vaske ned svinestien som ventet på oss), for posten har strømmet på :) Har fått kartong, stempler, lim og småtteri til scrapping, nye bh'er og gave fra strikkevenninen min!

Den var SÅ midt i blinken! Mor Aase Sokkegarn som skal gå til bestillingen på sokker, nydelig alpakka, en flott perle, nøkkelringen som sikkert blir brukt til nøkkelsokkene mine, og en pose lakris som ble rimelig raskt fortært :) Denne dama har virkelig gjort seg flid og lest blogg og greier! Tusen takk!

Ingen kommentarer: