Tema i min blogg

29. mars 2009

Marsstrikkingen

Har ikke blitt så mange prosjekter i mars og jeg har strikket mest av garn som har ligget og slengt og ikke er i lageret.

Idag tok jeg en skikkelig dugnad og monterte babyjakken som har vært ferdig en stund, festet trådene på boleroen jeg strikket i janar og dampet alle tingene jeg har hatt liggende. Så gikk jeg ut i vårværet og tok noen fine bilder.


Produkt: DROPS babyjakke
GarnForbruk:Babyull, 150 gram
Tidsforbruk: 12. februar - 29. mars

Produkt: Baktus skjerf
GarnForbruk: Kauni EQ, 64 gram
Tidsforbruk: 27. - 29. mars

Produkt: Bolero ("skjerfteknikk")
GarnForbruk: Brun Kitten mohair, 50 gram og brunt ullteppegarn, 50 gram
Tidsforbruk: 15.februar - 29. mars

1 kommentar:

frøken ij sa...

Jeg kommenterte på facebook også, lurte nemlig på hvor mye garn du brukte til baktus-sjalet i kauni? :)