Tema i min blogg

13. desember 2009

Mer kalender-gaver

Den siste uka har vært preget av panisk, men sakral øving til tolket gudstjeneste på torsdag. Kvelden gikk med til pakking av bil, og fredag kjørte Geir meg hjem til mamma. Her har vi allerede hatt en kjempekoselig dag og flere skal det bli. En ting som gjør disse førjulsdagene så hyggelige er jo selvfølgelig kalenderen min, og her kommer bilder av gavene jeg åpnet, og la igjen i Trondheim. Jeg har imidlertid desverre vært altfor lite flink til å poste jevnlige oppdateringer og derfor mista litt kontrollen, men jeg har prøvd å rekonstruere listen.

5. Eskimo-garn
6. hjerteknapper
7. ny lapp :)
8. 5 fine telys (som jeg har pakket og derfor ikke kom med på bildet)
9. (mer:) Kitten mohair
10. En liten boks med fine knapper
11. Smågodt
12. Et kort som fjerner all tvil om hvem venninnen min er. Skal legge ut bilde når jeg får pakka ut igjen kameraet mitt. Dette er tatt med mobilen, så beklager kvaliteten

Ingen kommentarer: