Tema i min blogg

25. mars 2010

Tiden flyr....mot 25. september :)

Se!!!!!!


Helt utrolig å tenke på at DAGEN allerede er så nærme. Det er ikke lenge siden jeg tenkte at "vi ligger sååå godt an med planlegning, det er jo leeeeeenge igjen" og nå vi altså kommet til den virkelig travle tiden i planlegningsfasen, invitasjoner skal lages og leveres ut, menyen må bestilles, vi må finne klær, snakke med alle involverte.....jeg er glad jeg har lister....en hel mappe full med lister.....å krysse av på.

Innimellom (eller egentlig ganske ofte:) klarer jeg imidletid å legge nerver, bekymring og stress til side og kjenne på sommerfuglene og gleeeeede meg til kirkedørene går opp, og se for meg ansiktene til de jeg er glade i og ikke minst min (kommende) EKTEmann! Og uansett hva som skjer, om invitasjonene er fulle av skrivefeil, om skoa er en størrelse for store, om potetene er rå eller om det er ananas i bryllupskaka (dog jeg ber om at det ikke skal skje): Om 6 måneder og en dag er vi gift, jeg er hustru, kone, viv, frue :)

Ingen kommentarer: