Tema i min blogg

4. juli 2010

Endelig ferdig! aka. Joda, jeg strikker fortsatt

It's a bird? ikke helt, men nesten!

Det tok 4 måneder! men nå er det ferdig..bare en uke før det skal brukes:
Birdseye sjal. 550 meter grå kauni lace ull (overraskende drøy!) er blitt dette relativt enkle, men tidkrevende (og får jeg påstå: vakre?) sjalet, som min "niese" Grace skal bruke på laiv neste uke


og så har jeg også strikket denne lille vesken til mitt nye leketøy, basert på knittys Binary-mønster
Brukte noen rester av Ida Strømpegarn. Fargen er egentlig "intens grønn", men kameraet lyver litt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oi, det ser jo kjempestort ut! :) Og så så pent! Gleder meg masse til å bruke det :)

-Trine

frøken ij sa...

En utfordring til deg ligger klar i bloggen min når du kommer tilbake til 2000-tallet ;) Ha en flott sommer!