Tema i min blogg

6. desember 2008

Førjulskaos

I dag så jeg frykten i øyet og gikk til KBS. Jeg hadde fått lapp fra posten om at dagslyslampen min var ankommet! Gleder meg til å se om det nå blir lettere å komme seg opp om morran :)

Kjøpesenter på lørdag i førjulstia er ille nok, og i dag viste det seg at det skulle bli enda verre enn vanlig; Da jeg stod i kø på postkontoren (en kø som var rimelig lang) kom denne beskjeden over høytaleren: Ylvis-brødrene er på KBS i dag for å signere sin nye DVD! Da jeg endelig hadde fått pakken min gikk jeg inn i senteret, som var stappfullt! Køen til trappen der Ylivs satt var uendelig, men jeg nøyde meg med å ta et bilde på avstand. Nesten en kjendis-opplevelse!

Fikk ihvertfall bana vei og kjøpt ferdig noen julegaver og litt mat.

Ingen kommentarer: