Tema i min blogg

3. mai 2009

Hallelujah! For en helg!

Jah!. Tirsdag leverte jeg inn mappen min! Ganske stolt av det, egentlig, for på fredag så alt mørkt og trist og uoverkommelig ut, men med hjelp og støtte og bønn fra mine venner fikk jeg en god arbeidshelg (JA, jeg var på skolen flere timer BÅDE lørdag og søndag!!!) og en særdeles effektiv mandag og på tirsdag var det bare småtteri igjen før jeg kunne spasere ned og klaske mappene på disken i servicesenteret :) Så da var det langhelg! Sov leeenge på onsdag, rydda litt og hvilte ut, og så ankom Geir rett før midnatt for å tilbringe langhelgen sammen med meg.

På torsdagskveld var det nemlig avspark for Upper Room Festival på Betel! Selveste Jokke (Joakim Lundquist) var kommet fra Livets Ord i Uppsala til Betel i Trondheim for å holde møter og seminar! Vi fikk høre om Guds tempel (oss) og at vi må åpne øynene og våge å gå mot strømmen. En særdeles mektig førhelg på Betel altså. Takk til ungdommene i Unbad som arrangerte en herlig festival!


Siden været hadde vært sååå fantastisk varmt og fint hele uka bestemte jeg meg på lørdag for å finne frem sommerklærne og pakke vekk vinterklærne. Vi skulle opp til Anka og jeg bestemte meg for å ta sommerdongriskoene mine (men bukse siden det var litt grått). Må tro jeg angra i det sekund vi gikk ut døra: da begynte det nemlig å hølje ned. Før vi nådde busstoppet var vi gjennomvåte begge to. Og selvfølgelig slutta det å regne i det sekund vi gikk på bussen. Menmen....hva gjør man når man allerede er våt? Jo, man utnytter det til det fulle!





.

1 kommentar:

Elin Maria sa...

Herlig, herlig. :)