Tema i min blogg

5. mai 2009

Jeg vant!

Påskeprosjektet mitt var Feather and fan comfort shawl i blåmelert Succes-garn til apriltemaet. Trodde jo jeg skulle gjøre storsuksess, men det var faktisk restesjalet mitt som vant! Ikke for det, bølgesjalet kom på andreplass, så jeg er veldig fornøyd jeg :) Takk for alle stemmer!


Produkt: Feather and fan comfort shawl
GarnForbruk: Blåmelert Succes-Tweed 150 gram
Tidsforbruk: 4.-12. april


Produkt:
Nordlys
GarnForbruk: Rester av grønt og brunt garn
Tidsforbruk: 15. - 28. april

.

2 kommentarer:

Ingeborg sa...

Kjempefine begge to, men det var bittelitt vanskeleg å sjå mønsteret på feather and fan på dette bildet... Har du fleire?

Ingrid Elisabeth sa...

Tusen takk for at du la inn din liste. 1 kr kan bety så mye. Jeg skal betale inn så fort beløpet blir litt større :-)