Tema i min blogg

20. september 2012

Posten kommer, tiden går

Joda, høsten er godt i gang. I går hagla det erter her, seriøst!

Jeg er kommet godt i gang i praksisen...på en måte. Jeg holder fremdeles på å bli vant til en skolehverdag som består av å ligge på en madrass i timer i strekk.

Jobben er ikke fullt så avslappende, det har vært mye uforutsigbarhet i det siste. Det er vel mangelen på struktur som gjør at jeg føler at tiden går kjempefort uten at jeg egentlig får gjort noe særlig. Huslige sysler blir nedprioritert over dyrebare timer på sofaen. (Det er jo noe helt annet å ligge på madrass i bønnehuset ;)

All denne liggingen har ført til en særdeles stiv og vond rygg, men jeg lar ikke det stoppe meg, nei. Jeg har likevel brukt store deler av den siste uken på å forberede meg til laiv på Røros i helga. Jeg har sydd kostymer som jeg faktisk er ganske stolt av, og lagd noen godsaker som virkelig skal markere at vi er engelsk adel på tur :) Gleder meg, ja!

Noe annet som gleder meg er garnpakker. I går fant jeg denne herlige lille pakken i kassen; 4 nøster Nepal, ett av mine favorittgarn, et fantastisk ku-kort, og en pose lakris som er forsvunnet på mystisk vis.... Tusen takk!


Ingen kommentarer: