Tema i min blogg

26. september 2012

Tenk, jeg har levd som frue i to år!

Av en eller annen merkelig grunn har jeg lagt meg til vanen å være syk på bryllupsdagen vår, så mye av dagen ble nytt på sofaen, men utpå ettermidagen dro jeg også i finstasen for å nyte en bedre middag på Ekeberg Restaurant med verdens beste mann :)


 Kveldens 6 retter; fisk- og skalldyrtartar med mangochutney, soyasennep og tang, petit pois med trøffelskrem og bacon, kveite med smørsaus og gresskarsaus, lammeplomme med spinatkrem og gode poteter, ost med multer og stekt pumpernikkel og sjokolademoussekake med ananas-sorbet. Alt servert med tre smaker av en veldig spesiell saft.


Det siste året har virkelig handlet om voksen- og giftlivet. Vi har opplevd å være fra hverandre i lengre perioder, vi har gjort "jul hos hans foreldre", kjøpt leilighet sammen, vårt aller første hjem, levd A4-livet, og også kjempet noen kamper; mot helsa, tidsklemma og kommunikasjonssvikten. Og på tampen av vårt andre år som EKTE par er vi enige om at vi er sterkere, nærere og klare for neste år :)

Er faktisk bare nødt til å vise frem bildene av meg i min nye favorittkjole.

Ingen kommentarer: