Tema i min blogg

4. desember 2009

Jeg liker kalender!

I dag er 4.dag i desember. Jeg har ligget i senga heeeele dagen og synes litt synd på meg selv. Skal ikke klage, ryggen krangler litt, men Charles Dickens Collection, strikketøy og myk dyne letter besværet :) Det hjalp også veldig å åpne kalendergaven min i dag. Jeg tenkte faktisk "å, håper det er godteri!" og det var det! En pose med masse lakris-godbiter! Jeg må ærlig innrømme at posen var tom i fotograferingsøyeblikket, men jeg spiste frokost først, jeg lover!

1.desember fikk jeg en søtt lite telys i blomsterform og en SVÆR treknapp
2. desember fikk jeg en fin grønn lapp til vennskapsteppet mitt
3. desember fikk jeg et nøste Kitten Mohair, som jeg har veldig spesifikke planer for bare jeg får ferdig julegavene :)

I tillegg til disse utrolig koselige og spennende små gavene har jeg altså fått en sprellenissesjokoladekalender av min kjære tante Guro. Og selv om jeg vet hva som "skjuler seg" bak hver luke, ser jeg frem til dagens lille dessert hver dag også :) Jeg vil ALDRI bli voksen!

1 kommentar:

Sivangj sa...

Trasig å høre at ryggen er kranglete .. !!
Krysser fingrene for at du slipper å være plaget så alt for lenge ..
Godt at du har lyspungt å se fremot så det blir lettere !!
God bedring og god helg !!