Tema i min blogg

18. desember 2009

Jul!

I dag er det jul! Vi skal nemlig feire juksejulaften i kveld og spise pinnekjøtt og pakke opp gavene vi ikke vil ta med oss til England. Før det skal vi pakke inn julegaver og bygge pepperkakehus.

Men jula kom litt på forhånd. I går besøkte vi Anka i Horten og da fikk jeg julegaven min fra henne. Hun hadde ikke pakket den inn og turte ihvertfall ikke å sende den i posten. Det skjønner jeg godt, jeg fikk nemlig en NYDELIG keramikkengel som spiller fløyte, og den har allerede fått sin rettmessige plass foran Bibelen i vår nye expedit-reol.



I dag dro vi på posten for å hente min rekommanderte pakke og en pakke noen forsøkte å levere til Geir i går. Nå venter jeg spent på å pakke opp en stor pakke med garn og den nye PC'en min!






Vi har bestemt oss for å ominnrede leiligheten og det går sakte, men sikkert fremover. Onsdag var vi på IKEA og kjøpte reol. Der investerte vi også i et "juletre", så nå er det EKTE jul i heimen :) Fortsatt god advent til dere som fremdeles har noen dager igjen av den og god jul til resten :)

4 kommentarer:

mono sa...

For en nydelig engel! =)

En Riktig God Jul ønskes deg og dine, også, snuppa - og ikke minst Et Riktig Deilig Nytt År!! *klem*

Strikketussa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Strikketussa sa...

Høres ut som du blir riktig så begavet om dagen Kurven ;-D Ønsker deg og dine en riktig god jul, og god tur til England!

Juleklem fra Strikketussa

Ankafurb sa...

det som er kult, er at på det bildet der, så ser det ut som om engelen er en sånn...flink en, som spiller fløyte med oppadvendt blikk...i motsettning til de andre englene mine, som er litt mer rampete enn som så...hehe