Tema i min blogg

27. mars 2009

Ting Tar Tid

I mai i fjor blogget jeg denne genseren. Jeg (og litt mamma) hadde strikket denne genseren som et bidrag i konkurransen om å designe de offisielle strikkegenseren til MFK.

Det varte og det rakk og vi hørte ingenting. Sendte etter en stund en e-post og fikk beskjed om at personen som var ansvarlig for konkurransen hadde sluttet (!!!). Ble henvis til en annen person. Etterhvert sendte jeg en ny e-post til denne personen og idag (!!!) fikk jeg svar:

"Hei

Ser du etterlyser bidraget til Mfk strikke genseren.

Jeg begynte ny her i fjord sommer så jeg har ikke vært så mye borti dette.

Jeg vet det ble kåret en genser som henger utstilt i supporter shoppen. Vet vinneren ble lagt ut på Mfk sin hjemmeside.

Alle som sendte inn bidrag skulle selvfølgelig fått en tilbakemelding om dette, så på vegne av Mfk må jeg bare beklage dette.

Ha en flott helg"

Ja, det var jo greit å få svar. Gikk inn på nettsidene og søkte. Dette kom opp:
Vinneren av strikkekonkurransen er kåret.
Det var Torhild Stensønes som strikket den offisielle MFK-genseren. Gratulerer til Torhild.


Må bare innrømme at min interesse for fotballindustrien sank enda lavere (trodde ikke det var mulig) da jeg innså at hjemmelagets pr-konsulent ikke kan skrive ordentlig og at det tar ett år å få svar når man deltar i en konkurranse for et fotballlag...

Ingen kommentarer: